1. Introducció

L’assignatura de Pràctiques consisteix en una experiència professionalitzadora que permet l’estudiant posar en pràctica i consolidar l’assoliment de les competències establertes al llarg del màster d’Avaluació i Gestió de la Qualitat en l’Educació Superior. Aquesta experiència s’articula:

• al lloc de les pràctiques, per mitjà del pla de treball individualitzat acordat amb la tutoria del centre;
  • i a l’aula virtual de la UOC, mitjançant una sèrie d’activitats d’aprenentatge, per tal d’integrar i donar sentit als continguts i procediments treballats al llarg de la titulació.

Aquesta Guia de Pràctiques del màster recull tota la informació relativa als continguts i al funcionament de l’assignatura, i vol donar resposta a les preguntes més freqüents que el tutor de centre es planteja. Per això s’explica en què consisteix l’assignatura, les funcions de la tutora o del tutor de centre, els requisits per ser centres de pràctiques i les informacions necessàries per al seguiment i l’avaluació de l’estudiant.