4. Procés i procediment

4.1. Introducció

En aquesta assignatura, l’estudiant realitza pràctiques presencials en un centre de pràctiques. Aquest centre pot ser una unitat o oficina tècnica de qualitat d’institucions i empreses d’educació de nivell superior, públiques o privades, o d’una agència de qualitat. Aquestes activitats es basen en la realització d’algunes de les funcions habituals de les organitzacions com, per exemple, l’elaboració d’informes, l’anàlisi de processos d’avaluació externa o interna, la interpretació dels indicadors per mitjà de les dades quantitatives i qualitatives que els sustenten, entre d’altres.

Des de cada programa es vetlla perquè tots els estudiants independentment del lloc de residència i la situació personal trobin una opció o modalitat de pràctiques adequada a les seves necessitats.